Tikriausiai sutiksite, jog apskaita yra sudėtinga sritis, mokesčiai ir įstatymai dažnai keičiasi. Todėl vienas mūsų principų – pristatyti procesus paprastai ir pateikti klientams sąskaitas tik už faktiškai atliktus darbus.
„Vieni pirmųjų pradėjome naudoti teisingą kainodarą ir tai „veža“ iki šiol. Taip pat pagrindinei veiklai pritaikėme outsourcing modelį. Visi mūsų buhalteriai dirba partnerystės pagrindu ir turi savo įmones. Daugeliui iki šiol mįslė, kaip įmonė, kurioje tik 7 darbuotojai – ir visi jie administracijoje – gali tvarkyti 630 įmonių (past. 2021 m. kovo mėn. duomenys) apskaitą“, – sako įmonės vadovas Laimis Jančiūnas.
Pagrindinis klientų segmentas – mažos ir vidutinės įmonės. Todėl paslaugų sprendimai yra orientuoti į jas. Pavyzdžiui, sudaromos neterminuotos sutartys, o pasibaigus bendradarbiavimui be papildomų sąlygų perduodamas archyvas, suteikiami reikalingų dokumentų šablonai (darbo, civilinės, automobilių nuomos sutarčių ir kt.), nemokamai konsultuojama dvi valandas per mėnesį, informuojama apie mokesčius ir įstatymų pokyčius, į užklausas atsakoma tą pačią darbo dieną, telefonu atsiliepiama ir savaitgalį.
„Matome, kaip mus kopijuoja kelios dešimtys konkurentų. Mus tai džiugina, nes žinome, kad kopijuoja tik lyderius“, – šypsosi L. Jančiūnas.