Dirbkime kartu

  • Prisijunkite prie vyr. buhalterių komandos.
  • Tapkite mūsų partneriais!
  • Pajamos 500–14 000 Eur / mėn.

Reikalavimai

2 metų vyr. buhalterio patirtis rengiant finansines ataskaitas
Mokėjimas dirbti „Rivile“
Galimybė išrašyti sąskaitą už savo darbą (iš juridinio asmens)

Suteikiame galimybę

Prireikus konsultuotis telefonu su mūsų vyr. buhalteriais-vidaus auditoriais
Kasmet gauti vidaus auditorių analizės išvadas ir rekomendacijas dėl jūsų tvarkomos apskaitos
Konsultuotis su išorės auditoriais (šiuo metu UAB „Audifina“)
Naudotis „Mokesčių sufleriu“ (planu PRO)
Dirbti nuotoliniu būdu
Spręsti dėl darbo laiko ir krūvio
Turėti įmonių ir pajamų iš šalies
Rinktis ir keisti klientus (pagal įmones, jų formą, veiklą ir kt.)
Atsisakyti klientų
Keisti paslaugų kainas klientams
Uždirbti daugiau atliekant vienkartinius darbus (tvarkant apleistą apskaitą, teikiant konsultacijas ir kt.)
Gauti metinius priedus už automatinių įrankių naudojimą, skirtingų verslo formų apskaitos tvarkymą (išskyrus UAB, MB), greitesnį pasiekiamumą ir kt.
Kas mėnesį gauti naujienlaiškius apie mokesčių pakeitimus, naujus apskaitos programų funkcionalumus ir kt.
Rengti straipsnius apskaitos temomis ir būti matomiems žiniasklaidoje („Verslo žiniose“, Delfi, 15min ir kt.), socialiniuose tinkluose („YouTube“, „LinkedIn“, „Facebook“ ir kt.)
Bendrauti su daugiau nei 60 vyr. buhalterių
Dalytis idėjomis ir dalyvauti įmonės valdyme

Suteikiame priemones

Mūsų seminarus „Rivile“, CRM, dirbtinio intelekto ir kitomis aktualiomis temomis
Kitų ekspertų seminarus („Countline“, „Mokesčių srauto“ ir kt.)
IT specialistų pagalbą
Teisininkų pagalbą
Administracijos pagalbą
Naujausias apskaitos programų licencijas
Pagalbą įsidiegiant programas, jų atnaujinimus
Patarimus, kaip naudotis naudingais įrankiais (mob. parašu, programėlėmis „Androrec“, „Snipping Tool“ ir kt.)
Darbui reikalingą telefoną, kompiuterį, papildomą monitorių
CRM sistemą, kurioje patogu stebėti kiekvieno kliento mėnesio užduotis

Rūpinamės už Jus

Klientų paieška ir marketingu
Klientų skolų administravimu (garantuojame 100% atsiskaitymą laiku, net jei klientas nesumokėjo ar bankrutavo)
Sutarčių su klientais derinimu ir pasirašymu
Sąskaitų ir paslaugų kainų paaiškinimu klientams
Konfliktų su klientais sprendimu
Klientų įgaliojimų suteikimu (Registrų centre, „Sodroje“, „Mano VMI“, „VMI EDS“, „VMI i.SAF“, „e. Statistika“)
0791 formos pateikimu
Dokumentų šablonų klientams ir buhalteriams rengimu ir atnaujinimu
Naujos duomenų bazės sukūrimu programoje „Rivile“
Patogesnėmis „Rivile“ funkcijomis: automatiniu skolų suderinimo aktų išsiuntimu, duomenų suarchyvavimu, kas ketvirtį atlyginimų, apyvartų ne PVM mokėtojams siuntimu ir kt. (juos turi tik mūsų įmonė!)
Draugiškiausia kaina „Įvesk.lt“ paslaugoms
Trūkstamų dokumentų iš klientų gavimu
Klientų motyvavimu dokumentus teikti el. būdu (per „Google“ diską, mūsų mob. programėlę ar el. paštu)
Kalėdinėmis šventėmis, skrydžiais oro balionu ir kitomis komandos pramogomis
Profesionaliomis komandos fotosesijomis
Nemokamais skiepais nuo gripo

DUK

Kaip įteisinamas bendradarbiavimas?
Pasirašome partnerystės sutartį.
Kiek galiu uždirbti?
Per mėnesį galite uždirbti nuo 500 iki 14 000 Eur ir daugiau. Jūsų dalis gali sudaryti iki 70% nuo klientams suteiktų paslaugų krepšelio.
Kelių įmonių apskaitą tvarkysiu?
Patys galite rinktis darbo krūvį. Minimalus krepšelis po 3 mėn. yra 500 Eur.
Ar galiu pasirinkti įmones?
Pirmąjį klientų sąrašą sudarome pagal buhalterio specializacijas. Vėliau suteikiame galimybę patiems rinktis įmones.

Norite prisijungti prie komandos?

Atsiųskite CV!

"*" indicates required fields

Įtempkite čia arba
Accepted file types: pdf, doc, docx, jpg, png, jpeg, Max. file size: 20 MB, Max. files: 2.
    Failo dydis iki 20 MB
    This field is for validation purposes and should be left unchanged.