Instrukcija skirta suformuoti XML banko išrašą per „SEB“ internetinę bankininkystę.

1. Prisijunkite prie savo „SEB“ banko internetinės bankininkystės paskyros čia;
2. Viršuje pasirinkite skiltį „Sąskaitos ir kortelės“ (žr. pav. žemiau);

3. Lentelėje paspauskite ant skilties „Sąskaitos išrašas“;
4. Pasirinkite kurioms sąskaitoms bus reikalingas išrašas (žr. pav. žemiau);

5. Pasirinkite laukelį „Failo užsakymas“ (žr. Pav. žemiau);

6. Nustatykite reikiamą išrašui laikotarpį. Pasirinkite kalendoriaus ikonėlę (žr. pav. žemiau). Atkreipiame dėmesį, kad reikia žymėti mėnesio pirmą ir paskutinę dienas (pvz.: nuo 2020.10.01 iki 2020.10.31).

7. Pasirinkite XML formatą (žr. Pav. žemiau);

8. Viską parengus, dešinėje spauskite mygtuką „Parengti“ (žr. Pav. žemiau);

9. (1) Laukelyje pasirinkite funkciją „įrašyti į diską“
(2) Spauskite „Gerai“ (žr. pav. žemiau):

Ačiū, banko sąskaitos išrašas sėkmingai suformuotas!

Dalintis:

„Buhalterės.lt“ programėlė

  • Valdykite apskaitos dokumentus
  • Susisiekite su buhalteriu
  • Sužinokite svarbiausias mokesčių naujoves