Siūlome darbą vyr. buhalteriui (-ei)

„buhalterės.lt“ – patikima ir pažangi apskaita.

Diegiame inovacijas ir siekiame, kad apskaita būtų patogi: siūlome sudaryti sutartį internetu, kuriame skaičiuokles, žinių testus.

Šiuo metu ieškome vyr. buhalterio (-ės).

Atlyginimas

500–13 000 Eur / mėn.

Įmonėje taikomos motyvacinės sistemos, skaičiuojančios atlygį pagal efektyvumą.

Reikalavimai:

  • 2 metų vyr. buhalterio patirtis rengiant finansines ataskaitas;
  • Mokėjimas dirbti programomis „Rivile“, „Monet“ arba B1;
  • Galimybė išrašyti sąskaitą per įmonę.

Privalumai:

  • Patirtis tvarkant transporto įmonių apskaitą;
  • Patirtis dirbant su programa „Agnum“;
  • Anglų kalbos žinios.

Suteikiame galimybę:

  • Dirbti nuotoliniu būdu;
  • Spręsti dėl darbo laiko ir krūvio;
  • Tą pačią savaitę uždirbti daugiau atliekant vienkartines paslaugas (pvz., tvarkant apleistą buhalteriją, teikiant konsultacijas ir kt.);
  • Uždirbti daugiau pagal pagrindinę ir papildomą motyvacines sistemas;
  • Dirbti su užsienio klientais ir uždirbti 50% daugiau;
  • Keisti paslaugų įkainius;
  • Rinktis buhalterinę programą;
  • Kas 3 mėnesius dalyvauti mokymuose apie buhalterinės programos funkcionalumus;
  • Gauti naujausias žinias iš institucijų, asociacijų ir partnerių;
  • Dirbti be popierinių dokumentų;
  • Darbus atlikti vienu paspaudimu (pvz., automatiškai išsiųsti skolų suderinimo aktus, atpažinti dokumentus, suarchyvuoti visą buhalteriją);
  • Dalyvauti įmonės šventėse;
  • Skiepytis nuo gripo nemokamai;
  • Dalintis idėjomis ir dalyvauti įmonės valdyme.

Suteikiame priemones:

  • Vidaus ir išorės auditorių pagalbą;
  • Teisininkų ir IT specialistų pagalbą;
  • Aukščiausio lygio prisijungimus prie „Mokesčių suflerio“;
  • Naujausias „Rivile“ ar „Monet“ licencijas;
  • Seminarus pagal mūsų kompensavimo sistemą (pvz., „Countline“, „Mokesčių srauto“);
  • CRM sistemą, kurioje patogu žymėti ir sekti užduotis;
  • Telefoną, kompiuterinę įrangą, kanceliarines priemones.

Rūpinamės:

  • Klientų paieška ir rinkodara;
  • Klientų skolų administravimu – garantuojame 100% atsiskaitymą laiku, net jei klientas bankrutavo;
  • Sutarčių su klientais rengimu, derinimu ir pasirašymu;
  • Sąskaitų ir įkainių paaiškinimu klientams;
  • Dokumentų ir trūkstamos informacijos iš klientų gavimu;
  • Įgaliojimų suteikimu (pvz., Registrų centre, „Sodroje“, „Mano VMI“, EDS, i.SAF, „e. Statistika“);
  • 0791 formos pateikimu;
  • Jūsų interesų gynimu institucijose;
  • „Rivile“ ir „Monet“ vystymu ir patogesnių funkcijų kūrimu;
  • Įvairių dokumentų šablonų, BDAR tvarkų parengimu;
  • Instrukcijomis (pvz., kaip naudotis el. parašu, užrakinti dokumentus ir kt.);
  • Praktikantų paieška;
  • Profesionalia fotosesija;
  • Klientų edukavimu, straipsnių ir video rengimu (pvz., kada verta tapti PVM mokėtoju, kaip sustabdyti įmonės veiklą ir kt.).

Savo CV siųskite el. paštu [email protected].

Dalintis: