Įsteigėte įmonę ir pamiršote priimti buhalterį? Buvo sudėtinga priduoti balansus Registrų centrui? Tai tęsiasi jau keletą metų? Įmonė veiklos nevykdė ir esate skolingas mokesčių inspekcijai nulinę pelno (nuostolio) deklaraciją? O galbūt buhalteriai privėlė klaidų ir paliko Jus su nesuvestais dokumentais bei apleista buhalterija?
Jei į bent vieną klausimą atsakėte „taip“, Jums reikalingas buhalterijos „atstatymas“.
Mes norime Jums padėti:
Tvarkome aplaidžią apskaitą
- Pilnai paruošiame ir sutvarkome nuo pirminių dokumentų iki metinės finansinės atskaitomybės, deklaracijų paruošimo ir pateikimo VMI ir Registrų centrui
Kaina
- Priklauso nuo dokumentų kiekio
Kaip tai vyksta?
- Siunčiate el. paštu arba atvežate dokumentus
- Peržiūrime, suskaičiuojame ir pateikiame kainą
- Sutarus kainą, ruošiame atstatymo sutartį